DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Všeň - Choteč - Brabenec

Více fotek zde

23.12.2015

12.12.2015                                                                                                                   (klikni na fotku pro zvětšení)

Posezení v hasičárně v Ploukonicích

Rok 2015 nám pomalu končí a tak jsme v hasičárně v Ploukonicích uskutečnily posezení s promítáním našich fotografii a filmečků z našeho létání.

3.12.2015

Vašek znovu létal - odkaz zde

Listopad

26.11.2015

Videa od Petra

Dnes jsem narazil na rajčeti na pěkné fotky počátků létání na volných rogalech   odkaz zde

4.11.2015

Nad Inverzí

Říjen

26.10.2015

Nad mlhou  -  Vladímír  Bärtl- Teplice

25.10.2015

Natáčení filmařů na letišti Všeň

(klikni na fotku pro zvětšení)

a někteří jako by to tušily, že se tu natáčí, tak kroužily kolem letiště jako vzteklí a nikdo je nechtěl jako kompars
                (že jo Míro)

24.10.2015

Zavírání nebe Trnov

pusťte si to v HD 1080 - sestříháno z mého a Vaškova videa - zatím mi chybí odlet - kdy vedle nás letěl Pepa Kubišta

Tak konečně jste se dočkali zavírání trnovského nebe, které bude tuhle sobotu 24. října u nás v Trnově. Je to asi poslední akce v okolí a tak neváhejte, počasí je objednané jako obvykle. Svačinu nepotřebujete a kdyby se někdo chtěl zdržet, tak je možno přespat v teple a nebo v teplém hangáru a nebo v buňkách. Třeba týden.
Muzika si jistě taky ráda zahraje, když budeme zpívat.

21.10.2015

Souhrn za rok 2014

19.10.2015

Dnešní létání

Pondělní létání - start s Jardou,  podívejte se, jak šetří benzín .Start - odpoutání a na zvýšený volnoběh stoupat

5.10.2015

Všeň - Hradčany - Česká Lípa - Hradčany - Všeň

Sraz s Danem v Hradčanech s naplánovaným letem k Petroj do Č.Lípy, ale ještě mírně foukalo na jeho Agro a tak jsem ho svezl v mém autobusu.  Po návratu to už vytáhl a polétal po okolí

a on už umí létat   ......a sámsmiley

vice fotek - zde

4.10.2015

Výlet do Jičína

Velký výlet na letiště Jičín  -  celkem letělo 7 rogal

fotogalerie Vaška - zde

3.10.2015

Drakiáda 2015

a to bylo draků na obloze

hodnotitelská komise                                                .....    a předávání diplomů

. . . . a ta se povedla ( a pak že neví, jak neustále fouká)

vice foto -  zde

Září

29.9.2015

Návštěva z Italského Ledra

Video z leteckého dne 29.8.2015

12.9.2015

Slet Teplice

Sobotní výlet s Vaškem do Teplic

12.9.2015                                                                                                              (klikni na obrázek pro zvětšení)

! ! ! ! Pozor ! ! ! !
V sobotu 12.9.2015 bude na sousedním poli probíhat

1.Otevřené mistrovství Libereckého kraje v orbě

stojánka na letišti (u boudy směr 13) a vjezd na letiště od Všeně (dráha 31) bude použito jako parkoviště - parkování dle pokynů pořadatele

9.9.2015

Středeční létání na Všeni

Vašek letěl nad Liberec  -  foto zde

a Karel má již sundanou sádru a tak šel také létat

10.9.2015

Video z 2.sletu v Chvojenci

Srpen

29.8.2015

Přátelské setkání příznivců létání na Všeni

Tak jako každoročně, patří poslední víkend v srpnu na Všeňském letišti k tradičnímu setkání příznivců a kamarádů létání na Všeňi.

moje fotogalerie zde
fotogalerie Vaška  zde
fotogalerie Karla zde

20.8.2015                                                                                                    (klikni na obrázek pro zvětšení)

Včera jsem se stavoval v hangáru a Karel dělal servis na křídle -  vyháněl z něj myši

7.-9.8.2015                                                                                                         (klikni na obrázek pro zvětšení)

II.slet MZK Chvojenec

účast: Vašek, Bohouš, Petr, Jarda

Stavba a příprava rogal na let

můj stroj                                       Bohoušovo rogalo                                  Vaškovo rogalo

odlet v pátek 7.8.2015 po 19.00 hod směr Jičín - Hradec Králové - Chvojenec

Vašek v letu

Bohouš v letu                                                            Jarda v letu

Technické mezipřisání na Jičínském letišti

Přílet do Chvojence

Let do Chvojence probíhal za velkého tepla , toho dne padly rekordy přes 39st.-termika večer už nebyla , ale děsně řídkej vzduch a tak to moc na horu nelezlo, až u Hradce začalo mírně foukat proti. Přílet Všeňské letky cca v 20.30hod.   Po ukotvení do nepřístupné země (zabral jsem a zlomil jsem kotvu) jsme poseděli s kamarády v leteckém klubu a  poslechli živou muziku .

Sobotní den  byl očistec - nejen, že během dne hodně foukalo (víc jak 6-8 m/s), tak slunce pálilo jak o život.
Ráno, ještě někteří přiletěli a další odletěli, ale ti největší borci si chěli užít termiku - Jirka Zítka, učil žáka létat v překrásném větrně-termickém letu (prej to byl dobrej bigbít) do Milovic  a po 15 hod. klan tanargů -  Jenda letěl do Moravského Žižkova a Petr do Rudic a za ty 2 hodiny ve vzduchu, si to úžasně užily (pravá-levá nahoru dolu).

sobota ráno - přílet Petra                                    sobota večer odlet Petra

V neděli jsme startovali v 6.00hod. za bezvětří a příjemného ranního chladna a až k Troskám to šlo. Zde se naprosto změnil vítr z 1-2 m/s   to začalo foukat aspoň 5 a přes údolíčka kolem Trosek a hřeben od Příhraz a Olešnice jsme si to fakt užily. Když jsem přistával - kolmo na dráhu boční vítr - pytel úplně rovnej a tak mě to podfouklo, že jsem chvíly jel i po dvou kolech. Bohouš eliminoval vítr , že skoro udělal první podzimní brázdu koncem křídla a Vašek přistával opačně od Ploukonic, ale bočáku si také užil.

foto z nedělní cesty domů - v popředí Vaškovo křídlo, pak já a v pozadí Bohouš

Příjezd k hangáru a následovala rozborka a úklid křídel

Další fotky níže na odkazech

moje fotogalerie - zde
Vaškova fotogalerie - zde

článek o sletu na serveru " Magazín letiště České Republiky"   -  zde

Jarda

Červenec

17.7.2015

Kruhy v obilí Klíčnov , okr.Jablonec n.Nisou

moje fotogalerie - zde

11.7.2015                                                                                                   (klikni na obrázek pro zvětšení)

Výlet do Borku

Tak se mi už podařilo zalétat nového mazlika a tak jsme vyrazily s Vaškem za kamarádama do Borku, kde jsme si dali sraz s Frantou z Rohozce a ještě se tam objevil Jarda Kostelecký.

moje fotogalerie     -   zde

6.6.2015

Vzpomínka na kamaráda Všeň 6.6.2015

Květen

31.5.2015                                                                                                             (klikni na obrázek pro zvětšení)

Vašek už postavil své nové křídlo - Aeros Profi TL

27.5.2015

S  lítostí Vám oznamuji , že dne 22.5.2015 nás navždy opustil náš

kolega -  pilot

Ivan Honzejk

23.5.2015

Slet v Lomnici nad Popelkou

Na tradiční slet v Lomnici nad popelkou, vyrazily naši natěšení Aviatici Vašek, Karel a Ivan .

více fotografií zde

13.5.2015

Tak nám Lojza a jeho Red Fox letěl navštívit Jirku do  Frýdlantu v Čechách.  Nejprve v pondělí letěl obkouknout terén, ale pro velkou účast modelářů (asi 1 ?)   neriskoval a počkal, až tam pro jistotu nikdo nebude - co kdyby.

Zde je kopie článku kluků z Hor    jinak ho najdete na http://www.lsh.websnadno.cz/

Všeň 8.5.2015 Všichni už tam byli jenom já s Jindrou ještě ne, tak to musíme napravit. Mám na mysli slavné doupě rogalistů, co sídlí ve chlévě na letišti Všeň.

Minulý víkend jsme se  namlsali výletem na jih do Kramolína a volný pátek se musí smysluplně využít tak poletíme na východ do Všeně.

Krátce po sedmé startujeme. Jindra z Rokycan a já z Hor. V Žatci ani nečekám. Jindra přistává ani ne dvě minuty za mnou.  V Žatci jsou oslavy chmele, ale jsme tam moc brzo. Na letišti je jenom náčelník a ostatní ještě nedorazili. Popovídáme s náčelníkem, naladíme GPS na 115 km vzdálenou Všeň a letíme. Jde to dost ztuha. Protivítr je docela svižný a termika se taky nefláká. Letíme pomalu, ale postupujeme. Za Řepanem Jindrovi zhasla vysílačka a jsme jak němí bratři. Po ohlášení na věž Mnichova Hradiště prolétáme podél jejich dráhy a jsme v cíli.

Vzhledem k výživné termice si Jindra drží uctivý odstup, ale drží se jako klíště. Ve Všeni právě probíhá odhalení pomníku Josefa Hrdiny hrdiny z 311 perutě, tak právě na závěr starostova projevu nad davem oba vystřihnem předpisovou třistašedesátku a jdeme na přistání. Líp to načasovat ani nešlo. Místní to hodnotili jako průlet českých „Gripenů“ a starali se o nás lépe než o vlastní. Pohoda klídek kávička, obídek a návštěva u Petra Kazdy. Skoro nám bylo líto odletět, ale den je krátký. Po páté startujeme směrem k domovu. Petr Kazda nás doprovodil až za Bezděz a dál letíme sami. Vítr máme v zádech, termika už pomalu jde spát a cesta odsejpá jedna radost. Jenom Jindrova vysílačka je stále němá. Žatec máme za 67 minut. V Žatci jsem poseděl s místními, Jindra pokračoval k domovu. Já jsem do Hor letěl až přesně na západ slunce, takže jsem přistával v půl deváté. Byl to doopravdy skvělý výlet. Ne jenom lehce přes čtyři hodiny ve vzduchu a víc než 350 kiláků, ale hlavně bezvadná parta skvělých lidiček, to přeci stojí za to.

Ahojky Karel a Jindra​

Po přistání ve Všeni.

Rogalistické doupátko.                                                                                 Síň slávy.

Klubovna.

8.5.2015                                                                                                            (klikni na obrázek pro zvětšení)

Oslava osvobození a uctění památky válečného hrdiny plukovníka Josefa Hrdiny

Pietní akt k 70. výročí ukončení 2. světové války a uložení prstě z hrobu plukovníka Josefa Hrdiny, příslušníka Royal Air Force  do Památníku padlých.

Na pietní akt jsme si objednali kamarády lítače Karla z Hor a Jindřícha z Rokycan na zavrčení nad hlavami.

Společná fotografie pilotů a modelářů

Duben

25.4.2015

! ! ! !      Pozor   ! ! ! !

V sobotu 25.4.2015 od 13.00 proběhnou technické prohlídky našich rogal technikem Jardou Šimkem.

Jedná se skoro o celý klub, tak naleštit stroje, a nezapomenout doma papíry.

Jarda

22.4.2015

Perfektně zpracovaný klip o svém počátku létání od Aleše Polidora z Borku.

fakt dobrej je čas 13.04

18.4.2015

! ! !  Pozor ! ! !

Dne 18.4.2014 od 10.00hod do 16.00hod bude letiště Všeň uzavřeno pro probíhající modelářskou soutěž historických modelů

odkaz na akci :   zde

Březen

8.3.2014                                                                                                                  (klikni na obrázek pro zvětšení)

Pomalu se nám začíná dělat pěkné počasí a postupně budeme vytahovat upravené a předělané oře .

Úpravu po dlouhém uhánění Vojty udělal Vašek-naučil vrtuli za letu přestavovovat úhel-no uvidíme,jestli mu teď  bude stačit smiley  .                                                                      (možná, když přidá plyn tak to poletí rychleji wink)
Zálet se podařil v sobotu 7.3.2015  a teď to umí létat i na volnoběh ? ? ?

Jedinej, kdo neustále létá, je Lojza - hold kniplařům v kabině je teplo.

Únor

20.2.2015                                                                                                                (klikni na obrázek pro zvětšení)